SPONSOR ZWYKŁY

FORMY PROMOCJI

  • prezentacja logo sponsora w materiałach konferencyjnych [1]:
  • IV strona okładki programu konferencji
  • certyfikaty konferencyjne
  • plakaty promujące konferencję
  • ulotki promujące konferencję
  • powierzchnia wystawiennicza
  • stand reklamowy (roll-up) na powierzchni wystawienniczej
  • reklama w mediach społecznościowych (oficjalna strona internetowa, Facebook)
  • reklama multimedialna na powierzchni wystawienniczej

[1] Logo sponsora złotego, srebrnego oraz brązowego na IV stronie okładki, plakatach oraz ulotkach konferencyjnych będzie minimum o 30% większe od logo pozostałych sponsorów.

TYTUŁ SPONSORA ZWYKŁEGO ZOSTANIE PRZYZNANY FIRMIE, KTÓRA ZAGWARANTUJE:
jedną z poniższych usług:

  1. wodę butelkowaną dla uczestników konferencji
  2. upominki dla prelegentów - studentów
  3. bukiety kwiatowe oraz kwiaty do dekoracji Auli
  4. prezenty dla Wykładowców – ekspertów
  5. inne propozycje