SPONSOR ZWYKŁY
FORMY PROMOCJI
- prezentacja logo sponsora w materiałach konferencyjnych [1]:
- IV strona okładki programu konferencji
- certyfikaty konferencyjne
- plakaty promujące konferencję
- ulotki promujące konferencję
- powierzchnia wystawiennicza
- stand reklamowy (roll-up) na powierzchni wystawienniczej
- reklama w mediach społecznościowych (oficjalna strona internetowa, Facebook)
- reklama multimedialna na powierzchni wystawienniczej
[1] Logo sponsora złotego, srebrnego oraz brązowego na IV stronie okładki, plakatach oraz ulotkach konferencyjnych będzie minimum o 30% większe od logo pozostałych sponsorów.
TYTUŁ SPONSORA ZWYKŁEGO ZOSTANIE PRZYZNANY FIRMIE, KTÓRA ZAGWARANTUJE:
jedną z poniższych usług:
- wodę butelkowaną dla uczestników konferencji
- upominki dla prelegentów - studentów
- bukiety kwiatowe oraz kwiaty do dekoracji Auli
- prezenty dla Wykładowców – ekspertów
- inne propozycje